maandag 10 maart 2014

Yes, nieuwe kleurtjes!!

Oh, wat word ik daar toch blij van. Uiteraard van het zonnetje die ook vandaag hier weer heerlijk schijnt. Maar ik word ook superblij van mijn nieuwe kleurtjes haakgarens.



Want ja, dat dekentje komt echt wel af hoor. Maar je moet niets forceren, nietwaar?! En wat variatie kan ook geen kwaad!! Dus om die redenen heb ik gisteren heerlijk in de tuin iets uitgeprobeerd met mijn nieuwe aanwinsten. Het is een mandala geworden. Perfect voor onder mijn nieuwe theepot. Thee drinken was nog nooit zo leuk geweest!









EEN FIJNE DAG ALLEMAAL,

MALOTTE

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn heerlijke kleuren, Ja ook ik hou van afwisseling in haken. Leuke mandala! En jij ook een fijne dag! Groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is erg leuk, mooie kleurtjes!
    Ik ben zelf de laatste tijd ook een veetje verslaafd aan het haken van mandala's/doily's!
    Groetjes,
    Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi patroon en geweldige kleurtjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen