woensdag 5 maart 2014

Weer een jaar ouder.....

Schokkend, hoe lang het is geleden dat ik voor het laatst heb geblogd. Inmiddels zijn we al weer maanden verder en kan ik opgelucht melden dat mijn kleine meisje eindelijk een beetje haar plekje heeft gevonden op school. Sterker nog, ze begint school zelfs leuk te vinden. Alleen moeten er niet te veel nieuwe en moeilijke dingen gebeuren, want dan is haar zelfvertrouwen snel weg. Maar de rust is er en ook dus bij mij. Wat mij nu veel bezig houdt, is de vraag of ik weer zal gaan werken. Ook wel weer leuk om daar over na te denken.

Verder ben ik weer een jaar ouder. Voor mijn verjaardag kreeg ik cadeautjes waar ik elke dag heel blij van word, zoals bijvoorbeeld:



Ook blij word ik van het dekentje (hieronder opgevouwen) waar ik nog steeds mee bezig ben. Nog steeds work in progress!



FIJNE AVOND NOG EN EEN PRETTIGE DAG MORGEN,

MALOTTE

2 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt mooie cadeau's gekregen :-)
    Fijn dat je kleine meid haar draai op school begint te vinden, dan gaat het met jou waarschijnlijk ook meteen een stuk beter; kun je mooi weer verder met je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, nieuw servies! En je dekentje wordt leuk hoor!

    Groetjes van Ellebel

    BeantwoordenVerwijderen