maandag 17 maart 2014

GIVE AWAY!!!!!!!!!!!

Het is weer maandag. Voor mij betekent dat vaak poetsen. Heel suf, maar wel nodig. Na een weekend vol gezelligheid kan mijn huis echt wel een stofzuiger en een emmer sop gebruiken. En op de één of andere manier moet ik dan altijd aan het liedje `it´s just another monday morning` denken. En om deze maandagmorgen een stuk leuker te maken, heb ik een GIVE AWAY bedacht. Gewoon omdat ik het leuk vind om te doen, omdat ik er zin in heb, omdat het me leuk lijkt om over de 100 volgers te komen en omdat het weer eens tijd ervoor is. Wat kun je winnen?????


Na een speurtocht door mijn huis heb ik de volgende spulletjes gevonden:

- een door mij gemaakte sleutelhanger (gisteren gemaakt);
- een door mij gehaakte applicatie van een uiltje (een paar dagen geleden gemaakt);
- twee patroonvellen van karton;
- een lapje stof van 87 cm bij 51 cm (zie achtergrond van de foto);
- en last but not least een leuke Full Color applicatie.

Wil je meedoen aan mijn Give Away? Dan vraag ik je om het volgende te doen:

- een reactie hieronder achterlaten (het lijkt me wel zo handig als ik weet dat je meedoet! En nu moet ik zelf een beetje lachen hierom, hahahaha...);
- volger zijn of volger worden; en
- een linkje van mijn Give Away plaatsen op jouw blogspot pagina.

Ik ben benieuwd! Zeg het voort, zeg het voort. Op 1 april a.s. (nee, het is geen grap) trek ik de winnaar.

En nu ga ik over tot de orde van de dag....POETSEN!!

FIJNE DAG ALLEMAAL,

MALOTTE (www.bymalotte.blogspot.com)



22 opmerkingen:

  1. Ik doe graag mee! En wat zul jij lekker poetsen vandaag, nadat je zo´n leuke give away hebt bedacht. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk!! Ik doe heel graag mee! Veel succes met schoonmaken, helaas... ik ken het gevoel. En mocht het je enige troots bieden, ik moet de hele dag werken... Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Poetsen de poets dat is hier nu ook aan de orde maar dan de hele grote schoonmaak maar vooral ook opruimen en veel weggooien!!!
    Leuke give away zeg ben helemaal weg van de applicatie die zal geweldig staan op een shirt voor ons meisje...
    En nu ga ik je leuke blog afspeuren want ben juist volger geworden en was weer opzoek naar wat leuke blogs erbij, zag het bij Marcella...
    Thanks en die honderd zijn zo binnen joh

    Groetjes Alexandra ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ook voor jou een fijne dag. En veel poetsplezier. stel me graag kandidaat voor deze leuke give-away. Vooral het stofje heb ik al plannen mee !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die maandag is toch ook voor iedereen hetzelfde haha! Veel poetsplezier, hier staat de emmer sop ook al paraat! Ik doe graag mee met je leuke give-away en word zeker volger van je gezellige blog. Alleen dat linkje plaatsen gaat me niet lukken want ik heb zelf geen blog........... Fijne dag en poets ze! Groetjes, Noortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoe kan ik volger worden? Ik krijg het linkje en de volgers niet in beeld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hé, wat vreemd. Misschien komt het door te druk verkeer op blogspot en lukt het nu wel?

      Verwijderen
    2. Het lukt nog steeds niet, ik krijg de melding dat het een verouderde link is? Hopelijk lukt het morgen!

      Verwijderen
  7. Ik doe ook graag mee! Best slim om op zo'n manier meer volgers te krijgen. Ik heb zelf het probleem dat ik bijna tot geen volgers krijg! Zou je mij ook willen volgen? http://emmyhaakt.blogspot.nl. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zit al bijna aan de 100!
    Ik doe graag mee en zal een linkje plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, ik doe ook graag mee! Ik zet even een linkje op mijn blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke give away! Ik wil ook graag meedoen en heb een link op mijn blog gezet: http://de-creatieve-wereld-van-sofie.blogspot.be/p/give-away.html . Ik ben ook volger geworden van je mooie blog. Nog eentje en dan heb je 100 volgers!
    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik heb daar wel heel veel zin in, ik doe dus mee. Ik kan op dit moment geen volger worden...google doet raar maar dat word ik dus wel, en een linkje ga ik ook plaatsen, veel succes met je leuke blog
    groetjes Renee

    www.vanrenee.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi, je teller staat nu op 99, mag ik je 100e volger zijn? Hou zelf ook van haken ed, dus vind het leuk om inspiratie op te doen.....en ik wil natuurlijk ook graag een gokje wagen. Succes nog met je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nog een toevoeging, ik probeer volger te worden, maar het lijkt maar niet te lukken, ik kom niet ingelogd, blijf het dus nog een tijdje proberen..........

      Verwijderen
  13. Ik krijg een paar meldingen binnen dat het niet lukt om volger te worden van mijn blog. Ik vind dit heel vervelend en ik hoop dat jullie blijven proberen. Het lukt mij soms ook niet om volger van een blog te worden via mijn laptop, maar dan weer wel via mijn ipad. Heel raar...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi, ik probeer al dagen volger te worden, maar helaas lukt het nog steeds niet. En aan je reactie te zien, bij meer mensen niet. Ik vind het heel vervelend voor je. Hoop dat het snel herstelt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eindelijk gelukt, ook al is 1 april voorbij, ik blijf toch je leuke blog volgen.

      Verwijderen
  15. Hoi, nou dat lijkt me nou echt leuk op 1 April. Leuk blog heb je, vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen