dinsdag 30 juli 2013

Vakantie enzo

Ja hoor, ook hier genieten we volop van de vakantie en van het zomerweer. Tussendoor zijn er wat creatieve uitspattingen. Zoals deze col die ik heb gehaakt van wat restjes katoengaren.


En deze onderzetters die mijn meisjes (met soms wat hulp) hebben gemaakt van strijkkralen.


Ik heb overigens hele leuke patroontjes voor strijkkralen gevonden op internet. De cupcake is er één van. Het hartje is een eigen ontwerp van mijn meisje. Ik moet oppassen om niet zelf ook met de strijkkralen in de weer te gaan. Echt superleuk!

Fijne dag allemaal,

MALOTTE

3 opmerkingen:

  1. Dat is zeker een leuk patroontje en ik vind het eigen ontwerpje van je dochter ook mooi! Heerlijk zo'n kol, voor een frisse zomeravond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lekker vrolijke creaties! Het is wel duidelijk dat dat vakantiewerkjes zijn :-) Veel plezier samen, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn vingers raken in de knoop van strijkkralen whoeha wat een stress ik vind het knap van julli ! de shawl is prachtig, leuk al die vrolijke kleurtjes !!

    BeantwoordenVerwijderen