maandag 15 juli 2013

Kussenhoes en verder

Hier maar weer eens een berichtje van mijn kant. Wat gaat de tijd toch snel. Er is al bijna een maand verstreken sinds mijn laatste blogbericht. En in die maand tijd ben ik druk geweest met van alles en nog wat (en soms ook gewoon helemaal niets). Mijn kleine meid heeft nog steeds niet helemaal haar draai gevonden op schooltje. Zo moest ik haar een keer komen ophalen, omdat ze helemaal was ingestort. Moe van alle indrukken en van het vele huilen, lag ze slapend over haar broodtrommel heen. Maar gelukkig gaat het soms ook wat beter zoals vanmorgen. Toen heeft ze zelfs bij het afscheid nemen niet gehuild! Dus nu met een gerust kan ik weer eens wat afgeronde projecten op mijn blog zetten.

Kussenhoes nummer zoveel, waarbij de granny jammer genoeg wat scheef is uitgevallen.....

Haarband nummer zoveel voor mijn meisjes
Recycle project bestaande uit een oud shirt van de meisjes en een oud shirt van mezelf

Fijne dag allemaal,

MALOTTE

6 opmerkingen:

  1. Mooi kussen hoor, volgens mij kan dat haast niet anders dat 'scheve'', leuk recycle project.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het vanmorgen wel goed ging en dat er toch dagen zijn die de moed erin houden; het blijft moeilijk om je kind achter te moeten laten terwijl je weet dat het liever thuis is.

    Je kussen is lekker vrolijk, de haarband is mooi en de jurk is goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat ze zich snel wat beter voelt op school
    Ik ben ook begonnen aan een granny deken en loop tegen hetzelfde probleem, vind het ook erg jammer maar volgensmij is het normaal..
    Vind ze toch wel erg mooi geworden!
    En wat een leuke creaties voor de meisjes.

    Liefs *TwinklezCreations

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je spulletjes mooi! ( maar hoe kan dat dat scheve ik heb dat namelijk ook altijd :-(..
    Je hebt een mooie blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties staan er op je blog. Ik ben gelijk volger geworden..

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het valt ook niet mee dat groot worden, ze heeft het thuis vast enorm naar haar zin, na de vakantie gaat het misschien wel wat beter!

    BeantwoordenVerwijderen